אם המטרה שלך לעבוד באווירה ללא חמצן כדי למנוע חמצון של הדוגמאות אנסה לסדר את זה בשלבים:
שלב 1:
סגירת אטמים ופלנג'ים היטב.
שלב 2 הוצאת חמצן :
1. סגור כניסת גז
2. פתח משאבת ואקום לואקום עמוק ככל האפשר 10⁻²–10⁻³ mbar
3. סגור ואקום
4. הכנס ארגון (עד לחץ אטמוספרי או קצת מעל)
חזור על זה לפחות 3–5 פעמים
זה חשוב כי שטיפה רק עם ארגון משאירה הרבה חמצן בפנים
אבל cycle של ואקום + מילוי מוריד את ריכוז החמצן
אחרי ה-cycles:
עבור לזרימה רציפה של ארגון:
מכיוון שנפח הצינור שלך קטן כמדומני קוטר פנימי 32ממ וארוך 600ממ,שזה נפח של חצי ליטר,
יספיק בשלב השטיפה זרימה של 250-500סמק לדקה ובשלב החימום 100סמק לדקה.
המטרה: לשמור positive pressure קטן ולמנוע כניסת אוויר
שלב 3 חימום ועבודה:
התחל חימום רק אחרי purge מלא
שמור על זרימת ארגון כל הזמן 100כ-סמק לדקה
לא לעבוד עם זרימה נמכה מדי זה עלול לגרום לחדירת אוויר
לא גבוה מדי בזבוז גז וקרור
שלב 4 קירור הדוגמא:
אל תכבה את הארגון
המשך זרימה עד טמפ' נמוכה של 100-150 צלזיוס לפחות
אחרת יווצר וואקום פנימי וישאב חמצן שיגרום לחמצון
שלב 5 שחרור לחצים ופתיחה:
1. ודא שהטמפ' ירדה מספיק
2. המשך זרימת ארגון
3. אזן לחץ (לא לפתוח בוואקום!)
4. רק אז פתיחת הפלנג'
אמ.אר.סי מספקים מגוון רחב של תנורי צינור עם ואקום ואווירת גז
