-יש החושבים שארון ייבוש משמש לייבוש,זה אינו נכון,כדי לייבש יש צורך בתנור ייבוש,ארון ייבוש משמש רק לאיחסון בתנאי יובש, אין לו את היכולת לפנות כמויות גדולות של מים כמו שיש לתנור.
-תנור ייבוש משמש להוצאת כמויות של מים מחומרים ולייבש אותם:
לדוגמא כלים אחרי שטיפה,ייבוש פירות ירקות,עלים וענפים,ייבוש חומרים שמכילים
רטיבות חומרי גלם ,בוצה ועוד.
-ארון ייבוש אין לו את היכולת לפנות כמויות גדולות של מים ולייבש דוגמת תנור,
ארון ייבוש משמש לשמירה בתנאי יובש: חומרים,מכשירים,חומרים,חלקים ומכלולים שהם
כבר יבשים ויש חשש שיספגו רטיבות מהאוויר,ארון ייבוש הוא אטום ועם מערכת המונעת כניסת רטיבות לארון.